GY.I.K
Kedves Vásárlónk!
Összegyűjtöttünk néhány sokszor felmerülő kérdést, hogy Önnek még kellemesebbé tegyük a vásárlást. Mielőtt bármilyen kérdése, észrevétele merülne fel, kérjük olvassa el az alábbiakat.
Van lehetőség az Önök cégének székhelyén vásárlásra?
Csomagküldő Áruház vagyunk így kizárólag csomagküldés útján értékesítjük termékeinket.
Mennyi a csomagküldés költsége?
GLS futárszolgálat díja:1290Ft-tól (súly alapján számítjuk). Utánvét +díja: 0,-Ft
Mennyi a termékcsere szállítási díja?
A cseretermék kiszállítási költségét cégünk fizeti. (Ezt megelőzően Önnek önköltségen vissza kell küldenie a terméket!)
Mennyi a házhozszállítási idő?
Az áruk kiszállítása a rendelés beérkezésétől számított 1-2 munkanap, raktáron lévő termékek esetében. Külső raktárról 2-7 munkanapon belül szállítunk, ez általában 2-3 munkanap szokott lenni.
Lehet változtatni a már leadott megrendelésen?
A leadott megrendeléseken csak akkor tudunk változtatásokat végrehajtani, ha még nem került csomagolásra. A változtatást telefonon, vagy e-mailben jelentheti, be, de a gyors szállítási rendszer miatt célszerű telefonon eljárni!
Milyen módon változtathatom vagy egészíthetem ki a szállítási cím adatait?
A szállítási cím változásait az Ügyfél az adatmódosítás menüpontnál tudja állítani.
Visszaadhatom a már megvásárolt terméket (kipróbálási garancia)?
Biztosítjuk a szerződéstől való elállás jogát, valamint az áru indoklás nélküli visszaküldésének lehetőségét. A szerződéstől elállni a megvásárolt áru kézhezvételétől számított 14 napon belül lehetséges, illetve a megrendelés és a termék átvétele közötti időben is élhet elállási jogával. Amennyiben az áru az Ön elvárásainak nem felelt meg, azt saját költségen, eredeti csomagolásában kell visszaküldenie. Részletek itt. A csomaghoz szíveskedjen mellékelni az ügyfél és a termék beazonosításához szükséges adatokat. (számla)
Mennyi idő múlva érkezik vissza a pénz a visszaküldött áruért?
Cégünk legkésőbb a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát. A visszatérítést a cégünk mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket.
Milyen módon kapom vissza a visszaküldött cikkért járó pénzt?
Banki utalással, melyhez küldje el a bankszámlaszámát.
Van lehetőség a csomag elsőbbségi kézhezvételére? (rövidebb várakozási idő)
Nincs ilyen lehetőség, nem teljesítünk határidős megrendeléseket.
Van lehetőség az árucikkek cseréjére pénzbeszámítással?
Külön/egyedi egyeztetés alapján lehetséges. A visszajuttatott termék vételárát Vevő kuponkód felhasználásával levásárolhatja bármely más termékre. Ennek felajánlási jogát cégünk fenntartja magának. Részletek itt.
Telefonon szeretnék beszélni az Ügyfélszolgálattal.
Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetősége: +36705971235 (H-P: 9-16:30-ig, kivéve ünnepnapok)
Mikor kapok választ a e-mailban elküldött kérdésemre?
Az Ügyfélszolgálat a beérkezett levelekre 24-48 órán belül válaszol.
Hova küldjem vissza a terméket?
Mányi Food Kft. / TutiPlaza.hu, 6900 Makó, Dembinszky u. 8
Garanciajegy
A termék mellé mellékeljük a garanciajegyet, amennyiben nincs külön garanciajegy, úgy a számla szolgál jótállási jegyként!
Miért nem kaptam visszajelzést az e-mail címemre a megrendelést követően?
Nézze meg a levelező rendszere spam mappáját, esetlegesen ott megtalálja. Elképzelhető, hogy rosszul adta meg e-mail címét, abban az esetben ha 10-15 percen belül sem kap visszaigazolást, kérjük írjon az info@tutiplaza.hu címre!
Fontos tudnivalók a szállításról:
- A csomagod előreláthatólag 1-5 munkanapon belül érkezik majd. Sajnos néha rajtunk kívülálló okokból a szállítás dátuma ettől, vagy az általad kérttől eltérhet. Kérlek, légy türelemmel. Amint a csomag útnak indult, e-mailben értesítjük, itt megtalálható a nyomonkövetési szám is (csomagszám)
- Kiszállítás csak munkanapokon reggel 8 és délután 5 óra között lehetséges. Ha nagyon sokan várnak csomagot, előfordulhat, hogy kora este érkezik csak meg.
- Olyan címet adjon meg, ahol egész nap át tudja venni a csomagod valaki!
- Sajnos hétvégi, vagy munkaidő utáni kiszállításra nincs lehetőség. Mivel a csomagokat nem a posta szállítja, postai átvételre sincs lehetőség.
- Arról, hogy a futár járt nálad, értesítést kapsz. Aznap rendszerint már nem tud hozzád visszamenni, ha elkerültétek egymást. Ha az adott napon nincs, aki átvegye a csomagod, nem a futárral, hanem a GLS ügyfélszolgálatával kell egyeztetned az ismételt kiszállítás napját.
- Ha a csomag már úton van, nincs lehetőség nálunk módosítani az adatokon. Azt sem fogjuk tudni megmondani neked, hogy kinél és hol van épp a csomagod. A GLS futárszolgálattal viszont egyeztethet.
- A szállítás napjának reggelén, a futárszolgálat e-mailben és sms üzenetben tájékoztatni fogja a csomag kiszállításának körülbelüli időpontjáról. Az sms üzenet tartalmazza a futár közvetlen telefonos elérhetőségét, tehát amennyiben Önnek, nem megfelelő az e-mail/sms üzenetben leírt szállítási időpont-intervalluma, minden esetben kérjük közvetlenül a futárral vegye fel a kapcsolatot!
Felhívjuk figyelmét, hogy a szállítási költség, kétszeri kiszállítási kísérletet, 1db sms, valamint 1db e-mailes értesítést tartalmaz! A díj NEM TARTALMAZ fix időpontra való szállítást, előre történő telefonos hanghívást, megcsörgetést. Minden ügyfelünknek saját magának kell gondoskodnia a futárszolgálattal való kommunikáció felvételén, az sms, vagy az e-mail üzenetben elküldött közvetlen futár elérhetőségek valamelyikén!
Amennyiben bizonytalan a rendelési címen való folyamatos tartózkodás, kérjük rendelje a terméket inkább valamelyik GLS CsomagPontra!