Háztól-Házig garancia
Oldalunkon minden 1000Ft-ot meghaladó termék megvásárlása előtt bejelölhető a termék oldalán a háztól-házig garancia szolgáltatás.
A szolgáltatás csak azokra a termékekre érvényes, melyeknél ez a plusz szolgáltatás ki lett jelölve és a szolgáltatás díja meg lett fizetve!
A szolgáltatás díjmentes HÁZTÓL-HÁZIG szállítást biztosít meghibásodott termék esetén!
Amennyiben egy olyan termék meghibásodását tapasztalja, amire lett vásárolva szolgáltatás, úgy azt e-mailes bejelentés után díjmentesen, saját költségünkön elhozatjuk, és a javítás végeztével, díjmentesen visszajuttatjuk Önnek.
A szolgáltatás a termék jótállási idejéig érvényes, de ez az idő maximálisan 1 év lehet, így ha egy termékre például 4 év garancia vonatkozik, úgy a háztól-házig garancia szolgáltatás csak az első évre érvényesíthető!
A szolgáltatás a számla kiállításának napjától érvényes.
Fontos megjegyezni, hogy a szolgáltatás cseretermékre nem ruházható át, tehát ha a szolgáltatással visszahozott hibás terméket nem lehet megjavítani, és cseretermék kiküldésére kerül sor, úgy a szolgáltatás a cseretermékre nem vonatkozik!
Amennyiben a háztól-házig garancia szolgáltatással visszahozatott terméknek nincs hibája, úgy az ÁSZF-ben leírt bevizsgálási díjat és a visszajuttatás költségét is a vásárlónak kell megtérítenie, ilyen esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy a háztól-házig garancia szolgáltatást a termékre érvénytelenítsük!
3 munkanapon belül meghibásodott termékek esetén (a hibát 3 munkanapon belül írásban, vagy oldalunkon a "garancia, visszaküldés" menüben jelezni kell) csereterméket biztosítunk (nem javítást!)
Mire nem vonatkozik a szolgáltatás?
- Elállás esetén az elállási szabályok vannak érvényben.
- Többszöri újraküldésre, át nem vett termék esetén.
- Térítéséses javításra.
- Cserélt termékre.